Výsledek prověrky vozidla Mercedes Benz C250 CDI

Zadavatel: Pan Koukola

Prověrku provedl: Matěj Horňák

– Technik kontroly / Výběrováauta.cz

Celkové vyhodnocení prověrky:

„Vozidlo nebylo vážně havarované ani vytopené podvodněmi. „
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY​ ↓

Motor

 kontrola studeného a teplého startu
 kontrola úniků provozních kapalin
– kontrola zátahu motoru

„Vše v pořádku, nemám připomínek. Studený start – ok, studený motor mírně hlučnější, vzhledem ke stáří a najetým km je to normální. Motorového oleje dostatek. Drobné netěsnosti motoru.“

Karosérie

– kontrola lakování
– kontrola spár
– kontrola odstínu barvy
– kontrola nosných částí 
– kontrola světlometů
– kontrola vany kufru

„Vše v pořádku, nemám připomínek. Kosmetické vady po celé karoserii vozidla – hlavně u alu kol.“

Brzdy a pneumatiky

– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček
– kontrola pneumatik
– kontrola parkovací brzdy 

„Pneumatiky staré. Brzdové kotouče maji na obvodu hranu, po dojetí brzdových destiček doporučuji výměnu i s kotoučema. Již svítí kontrolka brzd.“

Zkušební jízda

– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky
– kontrola řízení
– přesnost a vůle

„Vše v pořádku, nemám připomínek. Automat řadí hladce, motor táhne příjemně, turbo nehouká.“

Převodovka a pohon kol

– kontrola řazení
– kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky
– kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven

„4×4 v době kontroly fungovala, převodovka řadí v pořádku.“

Kontrola po zkušební jízdě

– kontrola teplého motoru
– kontrola funkčnosti klimatizace
– kontrola provozních kapalin
– kontrola oleje a chladící kapaliny

„Bez výhrad. Klima funguje.“

Kontrola podvozku

– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků
– kontrola koroze

„Vše v pořádku, nemám připomínek. Drobná povrchová koroze podvozkových komponentů, nemá vliv na funkčnost. Tlumiče netečou.“

Diagnostika

– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení

„Vše v pořádku, nemám připomínek. Signalizace nefunkčního mrtvého úhlu.“

Stav interiéru a funkčnost spotřebičů

– kontrola funkčnosti centrálního zamykání
– kontrola bezklíčového přístupu
– kontrola funkčnosti dálkového ovládání
– kontrola všech zámků
– kontrola stavu interiéru

„Interiér – sedačka řidiče popraskaná kůže a propálená od cigaret. Loupe se chrom na volantu. Přilepená „kancelářská potřeba“ u displeje. „

Předpokládané náklady po zakoupení vozu

Motorový olej všechny fitry, olej ve 4matic.
Pneumatiky a brzdy.
Oprava mrtvého úhlu
30 000,- cca

↓ FOTODOKUMENTACE ↓

Fotografie případných problémů či poškození

Kompletní fotogalerie pořízená při prohlídce