„Vzhledem ke stáří a ceně se jedná o velmi pěkný vůz, který neprošel žádnou vážnou havárií. Celkově stavem odpovídá nájezdu a pravidelné údržbě.“
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY ↓
Motor
– kontrola studeného a teplého startu – kontrola úniků provozních kapalin – kontrola zátahu motoru
„Studený i teplý start v pořádku. Olej vyměněný nedávno, další výměnu oleje bych udělal za 5 tis. km. Netěsnost na ventilovém víku. „
Karosérie
– kontrola lakování – kontrola spár – kontrola odstínu barvy – kontrola nosných částí – kontrola světlometů – kontrola vany kufru
„Lakované oba přední blatníky a kapota. Nejsou známky velké nehody. Drobné kosmetické vady viz fotografie.“
Brzdy a pneumatiky
– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček – kontrola pneumatik – kontrola parkovací brzdy
„Přední i zadní kotouče s destičkami ok, pneu na výměnu. K vozu sada zimních pneu na plechových discích, také na výměnu.“
Zkušební jízda
– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky – kontrola řízení – přesnost a vůle
„Tužší řazení, jinak vše ok. „
Převodovka a pohon kol
– kontrola řazení – kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky – kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven
„Řazení je tužší, doporučuji vyměnit olej v převodovce. Jde vidět, že auto jezdilo kratší trasy. Velmi špatně se určuje, o co přesně jde, do převodovky nevidím.“
Kontrola po zkušební jízdě
– kontrola teplého motoru – kontrola funkčnosti klimatizace – kontrola provozních kapalin – kontrola oleje a chladící kapaliny
„Vše v pořádku, nemám připomínek.“
Kontrola podvozku
– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků – kontrola koroze
„Na svůj věk velice zachovalý.“
Diagnostika
– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení
„Vše v pořádku, nemám připomínek.“
Stav interiéru a funkčnost spotřebičů
– kontrola funkčnosti centrálního zamykání – kontrola bezklíčového přístupu – kontrola funkčnosti dálkového ovládání – kontrola všech zámků – kontrola stavu interiéru
„Vše v pořádku, nemám připomínek.“
Předpokládané náklady po zakoupení vozu
– Výměna oleje a všech filtrů, ne dříve než za 5 tis. km, cena s prací cca 4-6 tis. Kč.
– Zakoupení obou sad pneu, cena dle značky.
– Vyměnit olej v převodovce, cena s prací cca 3-4 tis. Kč.
– Vyměnit baterku v jednom klíčků, cena do 200 Kč.
– Přetěsnění ventilového víka, cena s prací cca 2-3 tis Kč.