„Vzhledem ke stáří a ceně se jedná o celkem pěkný vůz, který neprošel žádnou vážnou havárií. Celkově stavem odpovídá náročnému používání. „
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY ↓
Motor
– kontrola studeného a teplého startu – kontrola úniků provozních kapalin – kontrola zátahu motoru
„Studený i teplý start v pořádku. Je potřeba vyměnit olej společně se všemi filtry a zároveň nechat přetěsnit ventilové víko. V poslední řadě vyměnit rozvody s vodní pumpou. „
Karosérie
– kontrola lakování – kontrola spár – kontrola odstínu barvy – kontrola nosných částí – kontrola světlometů – kontrola vany kufru
„Lakování levé zadní části- pouze povrchově. Více mě ale ruší mokrý pravý přední světlomet, protože jeho oprava se nemusí povést a nový stojí hodně peněz. „
Brzdy a pneumatiky
– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček – kontrola pneumatik – kontrola parkovací brzdy
„Přední i zadní kotouče s destičkami jsou ok, pneu na voze zimní. Značka Matador nepatří k tomu lepšímu na trhu, ale lepší než nic. K autu nám byla příslíbena sada letních pneu. „
Zkušební jízda
– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky – kontrola řízení – přesnost a vůle
„Za studena trošku tvrdší řazení. Po zahřátí ok. „
Převodovka a pohon kol
– kontrola řazení – kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky – kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven
„Doporučuji max. ve 120 tis. km vyměnit olej v automatu. S-Tronic nepatří k nejspolehlivějším převodovkám.“
Kontrola po zkušební jízdě
– kontrola teplého motoru – kontrola funkčnosti klimatizace – kontrola provozních kapalin – kontrola oleje a chladící kapaliny
„Vše v pořádku, nemám připomínek.“
Kontrola podvozku
– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků – kontrola koroze
„Vyteklé zadní tlumiče- doporučuji je vyměnit. Jinak podvozek povrchově orezlý, bylo vidět, že vůz stál venku. „
Diagnostika
– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení
„Vše v pořádku, nemám připomínek.“
Stav interiéru a funkčnost spotřebičů
– kontrola funkčnosti centrálního zamykání – kontrola bezklíčového přístupu – kontrola funkčnosti dálkového ovládání – kontrola všech zámků – kontrola stavu interiéru
„Trhnutá stropnice od pejska. Ten ve voze zanechal stop více. Interiér trošku více opotřebený na svůj nájezd. „
Předpokládané náklady po zakoupení vozu
– Výměna oleje a všech filtrů, cena s prací cca 6-8 tis. Kč.
– Výměna oleje v automatu, cena s prací do 10 tis. Kč.
– Vyřešení zatékáni pravého předního světlometu, v nejhorším může stát nový klidně 50 tis. Kč.
– Výměna zadních tlumičů, cena s prací do 10 tis. Kč.